Рекомендации по созданию ОСМД


Рекомендации по созданию ОСМД


Кому  набридло безлад і безгосподарність, які панують у вашому будинку та на при будинковій території? Хто не хочете миритися з халатністю працівників Жеку? Кого не задовольняє рівень житлово-комунальних послуг? Хто хоче  знати, куди ідуть гроші, які ви щомісяця виплачуєте за утримання житла? – В такому разі, у того є шанс взяти справу у свої руки. Створити ОСББ ( Об єднання співвласників багатоповерхових будинків будь-якої форми власності з числа тих, хто приватизував чи придбав квартиру) – шлях до самостійного господарювання на своїй території.


Отже для цього  треба:

1.     Створити ініціативну групу не менше, ніж з 3-х осіб –власників житла. Провести агітаційно-роз снувальну роботу серед мешканців, попередньо склавши список.  Розробити проект статуту ОСББ. Знайти кандидатів у правління.

2.     Провести загальні установчі збори, де буде основне питання –затвердження статуту.( типовий статут ОСББ- на  веб-порталі Верховної Ради (htth//zakonl.rada.gov.ua).Збори вважатимуться легітимними, якщо на них присутні не менше 50% власників квартир будинку. Якщо немає кворуму – назначається інша дата. Рішення приймається шляхом поіменного голосування –кожен має один голос , незалежно від площі або кількості власності в будинку. Рішення вважається затвердженим, якщо за нього проголосували не менше 2/3 присутніх. Не пізніше як за 14 діб до проведення зборів письмово (під розписку) попередити всіх мешканців листом , у якому повідомити хто ініціатор проведення зборів, коли і де вони відбудуться, порядок денний.

3.     Зареєструвати ОСББ у відповідних державних  органах.:

Перелік документів: Реєстраційна карточка-заява (зразок оформлення надано в постанові Кабміну від 11.10.2002 №1521 „Про реалізацію ЗУ „Про ОСББ”, додаток№1); Список членів  ОСББ, складений відповідно до постанови Кабміну №1521 (додаток №2); Протокол установчих зборів з рішенням щодо створення ОСББ;Два оригінала та п ять копій статуту об єднання.

Відкрити банківський рахунок ОСББ, куди буде перераховуватися квартплата мешканців.

4.     При прийняти свого  будинку на баланс ОСББ ,необхідно:
-  скласти акт прийому-передачі комісією ,у складі якої  будуть і працівники РДА, яка визначає технічний стан будинку .Згідно якого необхідно вимагати капітального ремонту.
-  Укласти договори про надання комунальних послуг з постачальниками холодного та гарячого водопостачання,каналізації,теплопостачання, електропостачання, газопостачання  та ін. – і господарюйте!